JKL City Challenge Showroom 15.3

Tervetuloa nauttimaan avoimista aamukahveista Jyväskylän Crazy Townille perjantaina 15.3 klo 09:00-10:00 JKL City Challenge Showroomin merkeissä!

Lokakuussa startannut JKL City Challenge -haastekampanja on loppusuoralla ja on aika tutustua tuloksiin. Haastekampanjan kautta 3000 euron rahoituksen saivat viisi uutta ja ainutlaatuista kokeiluideaa. Kokeiluideoiden tavoitteena on kehittää Jyväskylän keskustaa houkuttelevammaksi kuluttajalle parantamalla palveluita sekä elävöittämällä keskustaa. Kokoamme JKL City Challenge -haastekampanjan aikana vaikuttaneet kumppanit, rahoituksen ammattilaiset ja kokeilijat saman katon alle yhteiseen Showroomiin. Tilaisuudessa pääset tutustumaan ainutlaatuisiin ideoihin ja innovaatioihin sekä kuulet mitä on saatu aikaan kahden kuukauden aikana haastekampanjan puitteissa. Paikalla ovat rahoituksen ammattilaiset Seppo Sneck, Jukka Lassila sekä Jussi Muurikainen, jotka sparraavat kokeilijoiden liikeideoita seuraavalle tasolle. JKL City Challengin kumppaneista koostunut raati kokoontui ja valitsi viisi parasta kokeiluideaa, jotka saivat 3000 euron rahoituksen. Teemoina nousivat vahvasti esille kierto- ja jakamistalous sekä ekologisuus.

Rahoituksen saaneet kokeiluideat:
Trashmen - Keskusta-alueen ravintoloiden kestävän kehityksen ulkoistaminen
Araund - Dynaamista pyörien vertaisvuokraamista älylukkojen avulla
Memorandum Unlimited Oy, Discover Jyväskylä - AR-teknologiaa hyödyntävä mobiilisovellus, joka tekee näkyväksi keskusta-alueen historian kerrostuneisuuden ja nostaa keskeisiä henkilöitä kaupungin historiasta esille
JEKKU ry, Jyväskylän keskustan brändäys ja markkinointi - Jyväskylän keskusta yhtenäiseksi palveluntarjoajaksi yhteismarkkinoinnin keinoin
SharePark - Keskusta-alueen parkkeeraamisen kehittäminen taloyhtiöiden parkkipaikkoja hyödyntämällä

ILMOITTAUDU MUKAAN: http://bit.ly/jklcitychallengeshowroom
Tilaisuudessa on kahvitus, siksi sinun toivotaan ilmoittavan tulostasi etukäteen.
Lisätietoja: Matleena Laaksonen, matleena.laaksonen@crazytown.fi, p. 0443731932