Yritysklinikka: Kansainväliset myyntivoitot – totta vai tarua?

Aika: 18.9.2019
Paikka: Jyväskylä, keskusta (tarkempi klinikkapaikka ilmoitetaan klinikkaan valituille)

Tunnin yritysklinikan yritys saa käsityksen siitä, mitä kansainvälistyminen vaatii ja millaisia askeleita yrityksen pitää olla valmis ottamaan. Yritysklinikan aikana opit, miten paras markkina-alue valitaan, mitä markkinasta pitää tietää ennen sinne menoa, ja millaisia vaihtoehtoja teillä on markkinoille menemiseen ja mitä kansainvälistyminen yritykseltänne vaatii.

Yritysklinikan asiantuntijana toimii Palava Global:in toimitusjohtaja Salla Hänninen. Palava Global on suomalainen kansainvälistämistoimisto, joka tarjoaa yrityksille kaikki kansainvälistymiseen tarvittavat palvelut. Neuvonnan ja strategisen työn lisäksi Palava Global toteuttaa kansainvälistymisprojekteja ja tarjoaa konkreettisen avun uusien markkinoiden valloittamiseen. Voit tutustua lisää Palava Globaliin täällä

Tämä klinikka on tarkoitettu Jyväskylän seudun yrityksille, joilla on halu kehittyä ja saada uutta asiakasvirtaa. Yritysklinikka on hyvä mahdollisuus maksuttomaan asiantuntijatapaamiseen kasvu- ja kehittämishaluisille yrityksille. Osallistujayritykset valitaan hakemuksen ennakkotietojen perusteella.

Haku yritysklinikkaan päättyy 6.9.2019. Yritysklinikkaan valitut yritykset saavat tiedon valinnasta viimeistään 10.9.2019
Ilmoittaudu tästä: https://link.webropolsurveys.com/Participation/Public/20f10f5e-b203-465e...