Yritysklinikka: Miten tuotat timanttista sisältömarkkinointia?

Aika: 27.8.2019
Paikka: Jyväskylä, keskusta (tarkempi klinikkapaikka ilmoitetaan klinikkaan valituille)

Hyvä sisältömarkkinointi toimii ja tuo tuloksia. Ole valmis auttamaan asiakastasi etukäteen. Tuota kanaviisi ostamista helpottavaa sisältöä. Tuo tarinasi esiin.Tunnin yritysklinikan aikana saat rohkeutta hyödyntää arjen sisältöjä omassa markkinoinnissa.

Yritysklinikan asiantuntijana toimii Leena Petman, markkinointi- ja viestintäasiantuntija, Vastavirralta. Aikaisemmin Leena on luonut sisältöjä Ylen uutistoimittajana ja työskentelee nykyisin yritysten kanssa kehittäen niiden brändeistä mielenkiintoisia. Vastavirtaan voit tutustua täällä.

Tämä klinikka on tarkoitettu Jyväskylän seudun yrityksille, joilla on halu kehittyä ja saada uutta asiakasvirtaa. Yritysklinikka on hyvä mahdollisuus maksuttomaan asiantuntijatapaamiseen kasvu- ja kehittämishaluisille yrityksille. Osallistujayritykset valitaan hakemuksen ennakkotietojen perusteella.

Haku yritysklinikkaan päättyy 16.8.2019. Yritysklinikkaan valitut yritykset saavat tiedon valinnasta viimeistään 20.8.2019.
Ilmoittaudu tästä: https://link.webropolsurveys.com/Participation/Public/1679e200-d63e-4590...