Brändin tärkeys digitalisoituvassa B2B myynnissä -webinaari

Aika: 01.11.2019 klo 9:30-10:45

Digitalisoituminen muuttaa voimakkaasti B2B tuotteiden ja palveluiden kauppaa. Tutkimusten mukaan ostopäätökseen osallistuvien ihmisten määrä kasvaa, asiakkaat haluavat entistä enemmän etsiä tietoa itse, myyjän edustaja pääsee vaikuttamaan entistä myöhemmin ja erottuvan brändi tärkeys korostuu.

Sisältö:

B2B ostamista muuttavat trendit
Asiakkaan erilaisten ostajapersoonien ja päätöksentekomotiivien huomioimisen tärkeys
Brändin, markkinoinnin ja tiedon löydettävyyden merkitys B2B liiketoiminnassa
Mitä jokainen B2B yritys voi tehdä vahvistaakseen brändiään ja asemaansa asiakkaan valintatilanteessa

Koulutus on tarkoitettu kaikille B2B yrityksen kaupallisesta menestyksestä, myynnistä, viestinnästä tai markkinoinnista vastaaville.

Kouluttajana toimitusjohtaja Petri Uusitalo, Bränditoimisto Sold Oy
Brändi & Business -kirjan kirjoittaja, yrittäjä Petri Uusitalo on pitkän linjan brändistrategi ja palkittu markkinoinnin ammattilainen. Petrin brändiaiheiset koulutukset Suomen Yrittäjille ja hänen vetämänsä koulutuspäivät Brändin johtamisesta Markkinointi-Insitituutissa ja Rastorissa ovat keränneet kiitosta osallistujilta.

Ilmoittautuminen 17.10 mennessä: https://kauppa.yrittajat.fi/products/brandin-tarkeys-digitalisoituvassa-...