Excel tehokäyttöön -webinaari

Aika: 29.11.2019 klo 09:30-10:45

Käytätkö sujuvasti Exceliä ja haluat saada siitä vielä enemmän irti? Haluatko yllättää Excelin monipuolisilla raportointityökaluilla ja oppia käsittelemään isojakin aineistoja helposti ja kätevästi? Tule nostamaan osaamisesi uudelle tasolle!

Koulutuksen sisältöä
Ryhmittely työkirjassa
Tietotyypin muuttaminen
Lajittelu, suodatus, osittaja
Tiedon yhdistäminen, jakaminen sarakkeisiin, vertaaminen
Kaksoisarvojen tutkiminen, ehdollinen muotoiluFunktioiden hyödyntäminen (pvm, teksti, haku)
Pivot-raportit

Lähdeaineisto ja ulkoiset tietolähteet
Pivot-taulukon luominen ja muokkaaminen
Laskenta, ryhmittely, lajittelu ja suodatus
Osittajat, aikajana, Pivot-kaavio, päivittäminen

Katsaus Microsoftin BI –tuotteisiin

Koulutuksesta saat kattavan paketin aineiston käsittelyyn liittyvistä työkaluista ja paljon muita aikaa säästäviä vinkkejä, joiden avulla saat varmuutta Excelin käyttöön. Koulutus sopii kaikille, joilla on Excelin perusteet hallussaan.

Kouluttajana konsultti Arja Kuukkanen, Powen Oy
Arjan intohimona on Excel! Hän on valmentanut suurella sydämellä jo yli 20 vuotta. Tuhansille Excel-käyttäjille on avautunut täysin uusi maailma ja helpompi arki. Erityiskiitosta Arja saa asiakkailta käytännönläheisestä ja ihmisläheisestä toimintatavastaan.

Ilmoittautuminen 21.11 mennessä: https://kauppa.yrittajat.fi/products/excel-tehokayttoon