Excelin perusteet -webinaari

Aika: 20.08.2019 klo 9:30-10:45

Kammottaako Excelin käyttö? Eikö taulukon tekeminen onnistu, vaikka kuinka yrität? Onko kaavioiden luominen hukassa? Miten ne funktiot toimivatkaan? Tämän koulutuksen jälkeen osaat kaikki nämä ja Excelin käyttö ei enää ole epämukavaa.

Koulutuksen sisältöä

Mitä tulee huomioida, kun luot Excel-taulukon tai käytät valmista taulukkoa
Taulukon luominen ja muokkaaminen
Tiedon tyypit (luku, teksti, päivämäärä)
Työkirjan/taulukon tallentaminen, kopiointi ja siirtäminen
Tulostusasetukset ja tulostaminen

Miten hyödyntää sujuvasti peruskaavoja ja funktioita
Kaavan luominen ja kopiointi
Helpot lasku- ja tekstifunktiot
Kaaviot: pylväskaavio, ympyräkaavio
Lajittelu, pikasuodatus

Koulutus soveltuu sinulle, jos et juurikaan ole käyttänyt Exceliä ja haluat oppia sen tehokkaan peruskäytön.

Kouluttajana konsultti Arja Kuukkanen, Powen Oy
Arjan intohimona on Excel! Hän on valmentanut suurella sydämellä jo yli 20 vuotta. Tuhansille Excel-käyttäjille on avautunut täysin uusi maailma ja helpompi arki. Erityiskiitosta Arja saa asiakkailta käytännönläheisestä ja ihmisläheisestä toimintatavastaan.

Ilmoittautuminen 13.8 mennessä: https://kauppa.yrittajat.fi/products/excelin-perusteet