Facebook-mainonnan jatkokurssi -webinaari

Aika: 01.10.2019 klo 14:30-15:45

Tässä koulutuksessa käsitellään erilaisia Facebookin mainosmuotoja (esim. collection-postaus) ja niiden hyödyntämistapoja. Käymme läpi, mikä on Facebook-pikseli, jonka avulla voidaan uudelleenmarkkinoida ja seurata konversioita.

Koulutuksessa käydään läpi edistyneempiä Facebook-mainonnan työkaluja ja mainonnan optimointia sekä kohdennusta datan avulla (esim. kuinka voit kohdentaa mainoksia verkkosivujen kävijöille). Koulutuksessa opit optimoimaan Facebook-mainontaa, ja hyödyntämään Facebook-pikseliä sekä räätälöityjä kohderyhmiä mainonnassa.

Koulutus on suunnattu yrittäjille ja yritysten työntekijöille, jotka osaavat jo Facebookin Mainosten hallinta -työkalun perusteet ja haluavat kehittyä mainostajina.

Kouluttajana Creative Consultant Lotta Kinnunen, LM Someco Oy
Luovaa sisällöntuotantoa, sisältökonsepteja, mainonnan syväosaamista ja kohderyhmäymmärrystä – siinä tiivistettynä Lotta Kinnusen erikoisosaaminen kouluttajana. Englannista haettu erikoistuminen brändiviestintään ja psykologiaan kulutuspäätösten taustalla terävöittävät näkemystä markkinoinnin tavoitteiden saavuttamisesta.

Ilmoittautuminen 23.09 mennessä: https://kauppa.yrittajat.fi/products/facebook-mainonnan-jatkokurssi