Hakukonemainonnan perusteet -webinaari

Aika: 04.09.2019 klo 14:30-15:45

Hakukonenäkyvyys on tärkeää mille tahansa yritykselle. Hakukonemainonta (Search Engine Marketing, SEM) tuo näkyvyyttä brändillesi sopivimpien avainsanojen avulla ja on kustannustehokas tapa edistää myyntiä. Tässä koulutuksessa opetellaan hakumainonnan perusteet ja käydään läpi miten Google ja Google Ads toimii. Saat neuvoja miten rakentaa tehokas avainsanalistaus ja kuinka kirjoittaa toimiva mainos. Koulutuksessa käydään läpi hakumainonnan keskeisimmät termit ja käytännöt, jotta yrittäjä osaa perustaa oman mainostilin ja rakentaa mainoskampanjoita.

Koulutus on suunnattu yrittäjille, jotka haluavat oppia hakumainonnan periaatteet.

Kouluttajana Senior Online Marketing Strategist Emil Siniketo, Quru
Emil Siniketo työskentelee Qurulla digitaalisen mainonnan ja analytiikan parissa ja auttaa asiakkaita ymmärtämään mitä digimainonta on ja miten eri lähteiden kautta tukea liiketoiminnallisia tavoitteita. Emilin työssä hänen mielestään kiinnostavinta on mitattavuus, dataan pohjautuvat oivallukset ja niiden hyödyntäminen yhdessä asiakkaan kanssa.

Ilmoittautuminen 27.8 mennessä: https://kauppa.yrittajat.fi/products/hakukonemainonnan-perusteet