Kuluttajaoikeuden peruskysymyksiä -webinaari

Aika: 03.09.2019 klo 9:30-10:45

Koulutuksessa käydään läpi kuluttajansuojalainsäädännössä elinkeinonharjoittajalle asetettavia vaatimuksia kuten kuluttajan oikeuksiin, takuuseen ja virhevastuuseen liittyviä kysymyksiä.

Koulutus on tarkoitettu yrittäjille ja yritysten työntekijöille, jotka ovat tekemisissä kuluttajasuojalainsäädännön kysymysten kanssa ja haluat oppia perusteet lainsäädäntöön liittyen.

Kouluttajanaasiantuntija Marjut Viding, Suomen Yrittäjät
Marjut Viding on Suomen Yrittäjien yrityslainsäädännön asiantuntija, joka vastaa mm. kuluttajaoikeuteen liittyvistä kysymyksistä. Juristin koulutuksen lisäksi hän on kauppatieteen maisteri.

Koulutus järjestetään osana EU:n Consumer Law Ready -hanketta, joka on kuluttajaoikeuteen erikoistunut koulutusohjelma pk-yrityksissä työskenteleville henkilöille.

Hinta: Koulutus on maksuton
Ilmoittautuminen: https://register.gotowebinar.com/register/1011998598340938252