Kun kauppa ei kannata – yrittäjän turva vaikeina aikoina -webinaari

Aika: 19.11.2019 klo 9:30-10:45

Millainen on yrittäjän sosiaaliturva, kun firmalla ei menekään hyvin? Voiko yritystoimintaa jatkaessa saada tukea, että saa voita leivän päälle? Milloin yrittäjä voi saada työttömyysturvaa? Näihin kysymyksiin saat vastauksia tässä koutuksessa.

Koulutus on tarkoitettu kaikille yrittäjille, joita aihepiiri kiinnostaa.

Kouluttajana työmarkkina-asioiden päällikkö Harri Hellstén, Suomen Yrittäjät
Harri Hellstén on toiminut Suomen Yrittäjissä juristina yhdeksän vuoden ajan neuvoen ja kouluttaen yrittäjiä heidän sosiaaliturvassaan sekä pyrkien vaikuttamaan siihen, että yrittäjilläkin olisi oikeus toimeentulon turvan, kun elämä yllättää.

Hinta: Koulutus on Suomen Yrittäjien jäsenyrityksillemaksuton, ei-jäsenille hinta on 85 €. Hintoihin lisätään voimassa oleva alv.

Ilmoittautuminen 18.11 mennessä: https://kauppa.yrittajat.fi/products/kun-kauppa-ei-kannata