Mainosta Facebookissa -webinaari

Aika: 18.09.2019 klo 14:30-15:45

Facebookilla on suuri rooli yritysten markkinointiviestinnässä, erityisesti kuluttajakaupassa. Facebook tarjoaa mahdollisuuden todella kustannustehokkaaseen mainontaan. Tässä koulutuksessa opetellaan toteuttamaan Facebook-mainontaa käytännössä Mainosten hallinta -työkalua hyödyntäen. Käymme läpi mainonnan perusteet Facebookissa.

Koulutuksen sisältöä

Mainonnan perusteet Facebookissa: miten algoritmi toimii? Mihin mainoskohdennukset perustuvat? Miten voin kohdentaa? Mitä mainonta Facebookissa maksaa?
Facebook Mainosten hallinta -työkalun rakenne: kuinka rakennan mainoksen? Tavoitteen valinta, kohderyhmän rakentaminen, sijoittelujen valinta, sisällön räätälöinti.
Mistä tiedän, toimiiko mainokseni? Osuvuuspisteet, A/B-testauksen periaate.

Koulutus on suunnattu yrittäjille, jotka haluavat oppia toteuttamaan boostauksen lisäksi Facebook-mainontaa hieman kehittyneemmin.

Kouluttajana Creative Consultant Lotta Kinnunen, LM Someco Oy
Luovaa sisällöntuotantoa, sisältökonsepteja, mainonnan syväosaamista ja kohderyhmäymmärrystä – siinä tiivistettynä Lotta Kinnusen erikoisosaaminen kouluttajana. Englannista haettu erikoistuminen brändiviestintään ja psykologiaan kulutuspäätösten taustalla terävöittävät näkemystä markkinoinnin tavoitteiden saavuttamisesta.

Ilmoittautuminen 10.09 mennessä: https://kauppa.yrittajat.fi/products/mainosta-facebookissa-1