Mainosta Instagramissa -webinaari

Aika: 23.10.2019 klo 14:30-15:45

Instagram tarjoaa mahdollisuuden todella kustannustehokkaaseen mainontaan, ja mainontaa voidaan Facebookin työkalujen avulla toteuttaa Facebookin lisäksi myös Instagramissa. Tässä koulutuksessa perehdytään Instagram-mainontaan: Millaisia julkaisuja sinun kannattaa tehdä uutisvirrassa, millaisia Instagram Storyssä, ja miten niitä kannattaa mainostaa? Koulutuksessa myös käydään läpi, miten toteutetaan mainoksia Instagramiin Facebookin Mainosten hallinta -työkalulla.

Koulutuksessa opit toteuttamaan Instagramiin sopivaa ja sen käyttäjäkuntaa puhuttelevaa mainontaa ja se on suunnattu yrittäjille, jotka haluavat oppia toteuttamaan mainontaa Instagramissa.

Kouluttajana Creative Consultant Lotta Kinnunen, LM Someco Oy
Luovaa sisällöntuotantoa, sisältökonsepteja, mainonnan syväosaamista ja kohderyhmäymmärrystä – siinä tiivistettynä Lotta Kinnusen erikoisosaaminen kouluttajana. Englannista haettu erikoistuminen brändiviestintään ja psykologiaan kulutuspäätösten taustalla terävöittävät näkemystä markkinoinnin tavoitteiden saavuttamisesta.

Ilmoittautuminen 15.10 mennessä: https://kauppa.yrittajat.fi/products/mainosta-instagramissa-1