Näin kirjoitat hyvän blogitekstin -webinaari

Aika: 27.08.2019 klo 9:30-10:45

Onko sinulla asiantuntemusta, josta asiakkaat eivät tiedä? Tarvitsetko uusia kanavia asiakkaiden hankkimiseen? Tai onko sinulla tuore blogi, mutta et saa teksteistäsi houkuttelevia?

Blogi on edullinen ja tehokas keino markkinoida omaa osaamistaan, kun sen tekee hyvin. Toisaalta blogi voi olla aikasyöppö, jos blogitekstin idea ei ole kirkas tai blogin kirjoittaminen ei ole tuttua työtä. Koulutuksessa saat perustiedot siitä, miten napakka blogiteksti ideoidaan ja kirjoitetaan ja kuinka se otsikoidaan vetävästi.

Koulutuksen sisältöä:

Miten blogi auttaa sinua ja yritystäsi erottautumaan muista
Miten loistavasta ideasta rajataan kiinnostava näkökulma
Millainen on hyvän blogitekstin alku ja kuinka se kirjoitetaanMillaista kieltä blogissa kannattaa käyttää
Miten blogiin saa henkilökohtaisen otteen ja miksi sinun mielipiteesi kiinnostaa lukijaa
Millainen on hyvä otsikko ja miten se tehdään

Koulutus on tarkoitettu sinulle, joka tahdot hyödyntää blogia markkinoinnissasi ja haluat oppia kirjoittamaan timanttisia blogitekstejä. Blogisi voi olla vasta suunnittelun asteella tai olet jo perustanutkin blogin, mutta kaipaat ryhtiä ja suuntaa teksteillesi. Erityisen hyvin koulutus soveltuu asiantuntijayrittäjille.

Kouluttajana toimittaja ja kirjoituskouluttaja Sanna Sevänen, Kide – digiajan kirjoituskoulu
Sanna on työskennellyt toimittajana lähes 20 vuotta, kirjoittanut lukuisiin Suomen eturivin lehtiin sekä kouluttanut satoja eri alojen asiantuntijoita kirjoittamaan paremmin. Kiteen asiantuntijabloggaamisen verkkokursseille on osallistunut yli 1 300 eri alojen osaajaa.

Ilmoittautuminen 19.8 mennessä: https://kauppa.yrittajat.fi/products/nain-kirjoitat-hyvan-blogitekstin