Näin onnistut asiakaskohtaamisissa! -webinaari

Aika: 04.10.2019 klo 9:30-10:45

Moni kohtaa asiakkaan – varsinkin uuden asiakkaan – liian heikoin ennakko- ja pohjatiedoin. Tällöin tapaamisesta tai asiakastilanteesta ei saa kaikkea irti ja moni tärkeä kysymys jää ilman vastausta. Ei siis ole yhdentekevää, miten asiakas kohdataan niin kasvokkain, puhelimessa tai esimerkiksi sähköpostin tai some-kanavien välityksellä eri tilanteissa. Sanavalinnat, kielenkäyttö, viestintä yleensä sekä kehon kieli korostuvat eri tavalla eri asiakastilanteissa. Kun tiedostaa, miten kannattaa missäkin tilanteessa toimia ja miten esittää asia, onnistuu asiakkaan kohtaaminen missä tilanteessa tahansa!

Koulutuksen sisältöä
Mitä on viestintä ja mistä viestintä muodostuu?
Minä, mieli ja kieli asiakaskohtaamisissa
Asiakkaan kohtaaminen käytännössä
Vinkkejä asiakastapaamisen tai -tilanteen valmistautumiseen, hoitamiseen ja jälkihoitoon
Vinkkejä jatkoon

Kouluttajana Jarmo Selin, SelinSelin®
Jarmo Selin on toiminut yli 30 vuotta yrittäjänä toiminut yritys- ja muutosvalmentajana, sparraajana ja yritystoiminnan kehittäjänä. Hän on vetänyt monia myynnin ja markkinoinnin sekä johtamisen kehittämis- ja valmennusohjelmia eri puolilla Suomea ja auttanut lukuisia eri alan yrityksiä ja yrittäjiä saamaan uutta potkua tekemiseensä. Hän on myös kirjoittanut kirjoja, äänikirjoja, artikkelisarjoja ja eOppaita myynnistä ja johtamisesta sekä yritystoiminnan kehittämisestä.

Etäkoulutuksiimme voit osallistua tietokoneella, jossa on kaiuttimet ja verkkoyhteys. Käytämme koulutuksessa GoToWebinar-alustaa. Osallistuminen on mahdollista myös älypuhelimella (lataa GoToWebinar -app puhelimesi sovelluskaupasta). Saat ilmoittautumislomakeella kertomaasi sähköpostiosoitteeseen osallistumislinkin, jota klikkaamalla pääset mukaan koulutukseen.

Hinta: Suomen Yrittäjien jäsenyrityksille 85€/hlö (+alv), muille 170€/hlö (+alv).
Koulutuksen hintaan sisältyvät varsinaisen koulutuksen lisäksi videotallenne koulutuksesta sekä koulutuksen materiaali. Tallenne ja materiaali toimitetaan kaikille ilmoittautuneille, joten vaikka et pääsisikään osallistumaan itse koulutukseen, voit tilata pelkän tallenteen ja materiaalin. Tallenne vastaa koulutusta.

Ilmoittautuminen 26.09 mennessä: https://kauppa.yrittajat.fi/products/nain-onnistut-asiakaskohtaamisissa