Nujerra myyntityön Nakertajat 4% Taktiikalla!™ -webinaari

Aika: 08.11.2019 klo 9:30-10:45

Oletko jo törmännyt yrityksesi myyntityön Nakertajaan? Se on se pieni jokin, joka nakertaa pikkuhiljaa ja syö palan kerrallaan mm. työn tekemisen tuottavuutta, yrityksen tuloksentekokykyä, työilmapiiriä, hyvää johtamista, myyntitulosta, asiakastyytyväisyyttä tai toiminnan sujuvuutta. Se on se pieni jokin, jonka on annettu ajan myötä syntyä ja kasvaa, asettua taloksi ja kalustaa se mieleisekseen. Nakertajan nujertaminen tarvitsee usein kunnon aseet ja määrätietoisen otteen. Askel kerrallaan. Asia kerrallaan. Loppuun asti. Tässä koulutuksessa saat eväitä tunnistaa, tiedostaa ja nujertaa yrityksesi myyntityön Nakertaja™.

Koulutuksen sisältöä:

Mikä on myyntityön Nakertaja™ ja miten se toimii
Miten tunnistaa oman yrityksen myyntityön Nakertajan toiminta
Miten nujertaa myyntityön Nakertaja
Käytännön vinkkejä ja vihjeitä

Kouluttajana Erica Selin, SelinSelin®
Erica Selin on toiminut yli 30 vuotta yrittäjänä, yritys- ja muutosvalmentajana, sparraajana ja yritystoiminnan kehittäjänä. Hän on vetänyt monia myynnin ja markkinoinnin sekä johtamisen kehittämis- ja valmennusohjelmia eri puolilla Suomea ja auttanut lukuisia eri alan yrityksiä ja yrittäjiä saamaan uutta potkua tekemiseensä. Hän on myös kirjoittanut kirjoja, äänikirjoja, artikkelisarjoja ja eOppaita myynnistä ja johtamisesta sekä yritystoiminnan kehittämisestä.

Ilmoittautuminen 31.10 mennessä: https://kauppa.yrittajat.fi/products/nujerra-myyntityon-nakertaja