Opi kirjoittamaan asiakaslähtöisiä verkkosisältöjä -webinaari

Aika: 17.10.2019 klo 9:30-10:45

Ovatko yrityksesi tiedot houkuttelevasti esillä verkkosivuilla? Tiedätkö, mitä tietoja asiakkaat etsivät ja miten vastaat asiakkaiden tarpeisiin mahdollisimman selkeillä teksteillä? Oletko luomassa uusia verkkosivuja vai kaipaavatko vanhat sivusi kipeästi päivitystä?

Ilman verkkosivuja yritys on nykyaikana tuskin edes olemassa, mutta lisäksi sivuille tarvitaan sisältöä, joka palvelee asiakkaita mahdollisimman hyvin. Kun osaat kertoa ymmärrettävästi ja tavallisella kielellä, mitä myyt, on asiakas jo monta askelta lähempänä ostopäätöstä. Koulutuksessa opit, miten kirjoitat asiakaslähtöisiä, helposti ymmärrettäviä ja houkuttelevia sisältöjä verkkosivuillesi.

Koulutuksen sisältöä:

Mitä ja miten asiakkaat verkkosivuilta hakevat
Miten otsikoit sivusi houkuttelevasti
Miten aiheet kannattaa jäsennellä sivuston ja yhden sivun sisällä
Millaista on ymmärrettävä ja selkeä teksti
Miten löydän ydinviestin ja miksi se pitää kertoa heti alussa
Mitä asiakkaasta pitää tietää (tai pystyä kuvittelemaan) houkuttelevien sisältöjen kirjoittamiseksi

Koulutus sopii kenelle tahansa yrittäjälle, joka haluaa, että asiakkaat löytävät yrityksen tuotteiden ja palveluiden pariin verkkosivujen avulla. Koulutuksessa ei käsitellä verkkokauppojen tuotekuvausten eikä puhtaiden myyntisivujen kirjoittamista.

Kouluttajana Sanna Sevänen tai Mari Valkonen, Kide – digiajan kirjoituskoulu
Sanna ja Mari ovat kokeneita toimittajia ja kirjoituskouluttajia, jotka ovat työskennelleet yli 15 vuotta toimittajina. Yhdessä he ovat kirjoittaneet kaikkiin Suomen eturivin lehteen sekä kouluttaneet  satoja eri alojen asiantuntijoita kirjoittamaan paremmin.

Ilmoittautuminen 09.10 mennessä: https://kauppa.yrittajat.fi/products/opi-kirjoittamaan-asiakaslahtoisia-...