Pk-yrityksen arvon määritys -webinaari

Aika: 11.10.2019 klo 9:30-10:45

Tiedätkö oman yrityksesi arvon? Millaiset asiat vaikuttavat yrityksen myyntihintaan? Millä eri tavoin yrityksen arvoa voi määrittää? Ilmoittaudu mukaan oppimaan muun muassa näistä teemoista!

Koulutuksen sisältöä

Eri arvonmääritysmenetelmät (substanssiarvo ja tuottoarvo)
Arvonmääritys kertoimien avulla (tilikauden voitto- ja liikevoittokertoimien avulla)
Oman pääoman arvon ja liiketoiminnan arvon ero

Webinaarin kohderyhmänä ovat yrittäjät, jotka haluavat ymmärtää, miten oman yrityksen arvo muodostuu sekä asiantuntijat (esim. tilitoimistot), jotka auttavat ja konsultoivat yrittäjiä yrityksen arvon määritykseen ja yrityskauppoihin liittyvissä asioissa.

Kouluttajana KTT, DI Toivo Koski, TulosAkatemia Oy
Toivo "Topi" Koski on yritystalouden rautainen ammattilainen, käytännönläheinen ja innostava kouluttaja, pienyrittäjien sparraaja sekä tietokirjailija.

Ilmoittautuminen 04.10 mennessä: https://kauppa.yrittajat.fi/products/pk-yrityksen-arvon-maaritys