Pk-yrityksen ja yrittäjän verotus -webinaari

Aika: 01.11.2019 klo 9:30-10:45

Miten tehdä osakeyhtiön osingonjakoa optimaalisesti? Miten osakeyhtiön ja henkilöyhtiön verotus eroavat ja milloin henkilöyhtiöstä kannattaa siirtyä osakeyhtiöön? Muun muassa näihin kysymyksiin saat vastauksia tässä koulutuksessa.

Koulutuksen sisältöä

Verotuksen käsitteet ja verotuksen periaatteet yleisesti
Yrittäjän verotus yksityisenä elinkeinonharjoittajana ja eri henkilöyhtiömuodoissa
Osakeyhtiön ja osakkeenomistajan verotus
Osakeyhtiöyrittäjän verotus vs. henkilöyhtiöyrittäjän verotus
Optimaalinen osingonjakopolitiikka

Koulutus on tarkoitettu sinulle, joka tahdot oppia minimoimaan kokonaisverorasituksesi laillisin ja hyväksyttävin keinoin eli tahdot oppia verosuunnittelua. Koulutuksessa käydään esimerkin läpi ammatin- ja liikkeenharjoittajan, Ay:n, Ky:n ja etenkin listaamattoman osakeyhtiön omistajan verotus.

Kouluttajana KTT, DI Toivo Koski, TulosAkatemia Oy
Toivo "Topi" Koski on yritystalouden rautainen ammattilainen, käytännönläheinen ja innostava kouluttaja, pienyrittäjien sparraaja sekä tietokirjailija.

Ilmoittautuminen 25.10 mennessä: https://kauppa.yrittajat.fi/products/pk-yrityksen-ja-yrittajan-verotus