Pk-yrityksen tunnuslukuanalyysi -webinaari

Aika: 27.09.2019 klo 9:30-10:45

Maailman talouden suhdanteet vaihtelevat, mikä vaikuttaa voimakkaasti pk-yritysten tulostentekokykyyn, vakavaraisuuteen ja maksuvalmiuteen. Taloudellisten riskien hallinnalla on suuri merkitys siihen, mitkä yrityksen nousevat ensimmäisenä tuhkasta voittajina pölyjä pyyhkien, kun talouden myrskyt pyyhkivät mantereiden yli.

Koulutuksessa keskitytään erityisesti seuraaviin teemoihin

Liikeriskin arviointi ja hallinta
Vakavaraisuuden tunnusluvut ja vakavaraisuusriskin hallinta
Maksuvalmiuden tunnusluvut ja maksuvalmiusriskin hallinta
Eri tunnuslukujen heikkouksia ja vahvuuksia
Taloudellisten riskien ennaltaehkäisy

Koulutus sopii sinulle, jos haluat oppia ymmärtämään yrityksen keskeisiä taloudellisellisia tunnuslukuja sekä niiden vahvuuksia ja heikkouksia. Lisäksi koulutuksessa pohditaan taloudellisia riskejä ja miten ennalta ehkäistään riskien toteutumista. Näkökulmana on erityisesti tämän hetkinen suhdannetilanne ja siihen varautuminen.

Kouluttajana KTT, DI Toivo Koski, TulosAkatemia Oy
Toivo "Topi" Koski on yritystalouden rautainen ammattilainen, käytännönläheinen ja innostava kouluttaja, pienyrittäjien sparraaja sekä tietokirjailija.

Ilmoittautuminen 20.09 mennessä: https://kauppa.yrittajat.fi/products/pk-yrityksen-tunnuslukuanalyysi