Taitava palautteenanto ja puheeksiotto -webinaari

Aika: 11.09.2019 klo 14:30-15:45

Koulutuksen päähuomio on palautteen annon, varhaisen välittämisen ja puheeksi ottamisen taidoissa mm. sairauspoissaolojen ja työn vaatimusten tavoittamisessa, erilaisten ihmisten oikeanlaisessa huomioimisessa sekä taitavassa vuorovaikutuksessa haasteellisissakin tilanteissa.

Koulutuksen sisältöä
Taitava palautteen anto ja puheeksi otto
Miten saat parhaan kontaktin ja viestisi perille sekä löydät oikean kanavan
Näin kuuntelen ja taltutan hankalan ihmisen
Riittämättömyyden ja suuttumuksen tunteet
Vahvuuteni ja kehityskohteeni
Palautteenannon ja puheeksioton työkalupakki

Koulutuksesta saat konkreettisia ja käytännönläheisiä työkaluja palautteenanto- ja puheeksiottotilanteisiin. Vuorovaikutustaitosi parantuvat ja rohkeutesi lisääntyy haasteellisissa puheeksiottotilanteissa ja työyhteisössä. Opit tunnistamaan ja hallitsemaan omia tunnetilojasi haastavissa tilanteissa. Löydät henkilökohtaiset vahvuutesi ja konkreettiset kehityskohteesi palautteenanto-, puheeksiotto- ja puuttumistilanteissa.

Koulutus sopii kaikille esimiehille, projektipäälliköille ja henkilöstöhallinnossa työskenteleville, jotka antavat työssään palautetta tai ovat asemassa, jossa varhaisen puuttumisen ja puheeksioton tilateet voivat tulla vastaan.

Kouluttajana Essi Juvakka, Essive Oy
Essi Juvakka on tehnyt esimies-, johtoryhmä- ja työhyvinvointivalmennuksia sekä vuorovaikutus-, viestintä- ja esiintymistaitovalmennuksia yrityksille, yhteisöille ja oppilaitoksille sekä ammattiliitoille ja ministeriöille. Tehnyt myös ristiriitatilanteiden selvittelyä ja sovittelua ja antanut yksityisvalmennusta, työnohjausta ja coachingia yli 20 vuoden ajan. Essin koulutuksissa ja valmennuksissa yhdistyvät viestinnälliset ja psykologiset menetelmät.

Ilmoittautuminen 03.09 mennessä: https://kauppa.yrittajat.fi/products/taitava-palautteenanto-ja-puheeksiotto