Vakuuta ja vaikuta esimiehenä -webinaari

Aika: 23.08.2019 klo 09:00-11:00

Unohda nöyristely ja alistuminen ja samalla myös turha pörhistely. Uskalla nostaa kissa pöydälle pelkäämättä vastapäistä tiikeriä. Luota itseesi ja ammattitaitoosi.

Koulutuksen sisältöä

Näin olen vakuuttava, vaikuttava ja luotettava esimies
Kaveriesimies ei pärjää
Sukupuolien väliset erot ja minimipalaute.
Viljele, vaadi ja vahdi päivämääriä.
Vahvuuteni ja kehityskohteeni

Koulutuksesta saat mukaasi käytännön työkaluja vakuuttavaan ja vaikuttavaan esimiestyöhön. Tunnistat toimivimmat viestintä- ja vuorovaikutustyylit sekä tavat toimia tai jättää reagoimatta esimiehen haasteellisissa tilanteissa. Pääset vahvistamaan omia vuorovaikutustaitojasi ja rohkeutesi lisääntyy vakuuttavaa viestintää vaativissa tilanteissa. Osaat lukea vastapuolta ja hyödyntää hänen sanatonta viestintäänsä. Opit tunnistamaan vahvuutesi sekä henkilökohtaiset kehitettävät osa-alueet ja tarttua niiden kehittämiseen.

Koulutus sopii kaikille esimiestyötä tekeville. Erityisesti koulutus sopii tuoreille esimiehille.

Kouluttajana viestintävalmentaja, psykologi, psykoterapeutti, perheterapeutti Essi Juvakka, Essive Oy
Essi Juvakka on tehnyt esimies-, johtoryhmä- ja työhyvinvointivalmennuksia sekä vuorovaikutus-, viestintä- ja esiintymistaitovalmennuksia yrityksille, yhteisöille ja oppilaitoksille sekä ammattiliitoille ja ministeriöille. Tehnyt myös ristiriitatilanteiden selvittelyä ja sovittelua ja antanut yksityisvalmennusta, työnohjausta ja coachingia yli 20 vuoden ajan. Essin koulutuksissa ja valmennuksissa yhdistyvät viestinnälliset ja psykologiset menetelmät.

Ilmoittautuminen 15.8 mennessä: https://kauppa.yrittajat.fi/products/vakuuta-ja-vaikuta-esimiehena