YEL-vakuutus ja yrittäjän eläketurva -webinaari

Aika: 19.09.2019 klo 9:30-10:45

Yrittäjänä huolehdit pakollisesta eläketurvastasi itse. YEL-vakuutus on yrittäjän eläketurvan, mutta myös kaiken muun sosiaaliturvan perusta. Tiedätkö, miten vakuutustasoon voi vaikuttaa ja miten vakuutustaso vaikuttaa erilaisiin etuuksiin?

Koulutus on tarkoitettu kaikille yrittäjille, jotka ovat kiinnostuneita YELiin ja yrittäjän eläketurvaan liittyvistä asioista.

Kouluttajana työmarkkina-asioiden päällikkö Harri Hellstén, Suomen Yrittäjät
Harri Hellstén on toiminut Suomen Yrittäjissä juristina yhdeksän vuoden ajan neuvoen ja kouluttaen yrittäjiä heidän sosiaaliturvassaan sekä pyrkien vaikuttamaan siihen, että yrittäjilläkin olisi oikeus toimeentulon turvan, kun elämä yllättää.

Hinta: Koulutus on Suomen Yrittäjien jäsenyrityksillemaksuton, ei-jäsenille hinta on 85 €. Hintoihin lisätään voimassa oleva alv.

Ilmoittautuminen 18.09 mennessä: https://kauppa.yrittajat.fi/products/yel-vakuutus-ja-yrittajan-elaketurva