Yrittäjän turva sairastaessa -webinaari

Aika: 22.10.2019 klo 9:30-10:45

Yrittäjäkään ei ole kone. Mutta mistä apu, kun aamulla ei pääsekään avaamaan puotia? Mistä toimeentulo, kun sairastuu? Entä jos sairaus viekin työkyvyn pidemmäksi aikaa? Muuan mussa näistä aiheista kuulet Yrittäjän turva sairastaessa -koulutuksessa.

Koulutus on tarkoitettu kaikille yrittäjille, joita aihe kiinnostaa.

Kouluttajana työmarkkina-asioiden päällikkö Harri Hellstén, Suomen Yrittäjät
Harri Hellstén on toiminut Suomen Yrittäjissä juristina yhdeksän vuoden ajan neuvoen ja kouluttaen yrittäjiä heidän sosiaaliturvassaan sekä pyrkien vaikuttamaan siihen, että yrittäjilläkin olisi oikeus toimeentulon turvan, kun elämä yllättää.

Hinta: Koulutus on Suomen Yrittäjien jäsenyrityksillemaksuton, ei-jäsenille hinta on 85 €. Hintoihin lisätään voimassa oleva alv.

Ilmoittautuminen 21.10 mennessä: https://kauppa.yrittajat.fi/products/yrittajan-turva-sairastaessa