Keksintöjen viikko

Viitasaaren Keksintöjen Viikko tarjoaa apuja kaupallistamisen haasteisiin ja nostaa esiin uusia ideoita ja innovaatioita!

Matka ideasta myytäväksi tuotteeksi tai palveluksi on usein pitkä ja kivinen. Haasteita tulee eteen niin rahoituksessa, patentoinnissa kuin markkinoinnissa ja moni idea jää pöytälaatikkoon. Vuosittainen Keksintöjen Viikko -tapahtuma Viitasaarella tasoittaa tietä kaupalliseen menestykseen.

Keksintömessujen välittömässä ilmapiirissä tapaat rahoittajia, jakelukanavien edustajia, potentiaalisia asiakkaita, median edustajia sekä laajan kirjon eri alojen asiantuntijoita. Messuilla tutustut myös mahtaviin oivalluksiin ja oivaltajiin ja saatat löytää uusia liiketoimintamahdollisuuksia ja sijoituskohteita. Toinen toistaan nokkelampien ideoiden ja keksintöjen lisäksi tarjolla on mielenkiitoisia koulutuksia sekä inspiroivia puheenvuoroja. Keksintöjen Viikko -tapahtuma järjestetään Viitasaarella 4.-5.10.2019 Viitasaari Areenalla.

Lisätietoa tapahtumasta saa markkinointikoordinaattori Marja Vähäsarjalta puh. 044 459 6833, [email protected] sekä tapahtuman kotisivuilta www.keksintojenviikko.fi sekä sosiaalisen median kanavista Facebookista www.facebook.com/keksintojenviikko1 ja Instagramista @keksintojenviikko