Näin luot menestyvän verkkokaupan, joka toimii myös mobiilissa -webinaari

Aika: 21.11.2019 klo 9:30-10:45

Tämä koulutus tarjoaa todellisen tietopaketin mobiilimarkkinointiin ja -verkkokauppaan. Yhä suurempi osa suomalaisista hakee tietoa ja myös ostaa mobiililaitteella. Jokaisen yrittäjän pitäisi pystyä varmistamaan oman yrityksensä näkyvyys sekä tarjoamaan palvelua verkossa. Kaupankäynnin edistäminen verkossa eli konversio-optimointi edellyttää tiettyjä toimenpiteitä. Tässä koulutuksessa käydään läpi tarvittavat toimet.

Koulutuksen sisältöä

Konversio-optimoinnin keskeiset elementit
Mikä on mobiilin rooli asiakkaan polussa
Miten rakentaa täydellinen (mobiili)sivusto ja sujuva käyttökokemus

Koulutuksesta saa eniten irti yrittäjä tai työntekijä, jonka yrityksellä on jo nettisivut käytössä ja jonka tavoitteena on kasvattaa verkkosivuston kauppaa, kerätä potentiaalisia asiakkaita tai kasvattaa lojaliteettia. Koulutus käy niin edistyneelle aloittelijalle kuin omaa ymmärrystään kasvattavalle. Koulutus toteutetaan yhteistyössä Googlen kanssa osana Grow with Google -ohjelmaa.

Kouluttajana Jani Rikkola
Digitaalisen markkinoinnin asiantuntija Jani Rikkola on tradenomi, joka erikoistui opiskeluissaan digitaaliseen liiketoimintaan. Hän on diginatiivina kasvanut digitalisaation mukana ja haluaa valjastaa digitaalisuuden tarjoamat mahdollisuudet voimavaroiksi. Jania kiehtoo asiakaspolun rakentaminen, mittaaminen ja datan hyödyntäminen. Hän kouluttaa digitaalista markkinointia ja mainontaa, verkkoanalytiikkaa sekä hakukoneoptimointia.

Koulutus on maksuton.
Ilmoittautuminen 21.11 mennessä: https://register.gotowebinar.com/register/1996020825017081611