Google My Business: Tule löydetyksi Google Searchsissä ja Google Mapsissa -webinaari

Aika: 14.01.2020 klo 9:30-10:45

Google My Busineksen avulla voit esitellä yrityksesi ilmaiseksi asiakkaille, kun he tekevät hakuja yrityksestäsi. Tällä kurssilla saat opastuksen siihen, miten sinun yrityksesi löytyy jatkossa Google haussa ja Google Maps-sovelluksesta ja kuinka tärkeää paikallinen näkyvyys on yrityksille.

Koulutuksen jälkeen ymmärrät, miten Google My Business toimii ja miten voit rekisteröidä yrityksesi siihen. Sinulle näytetään myös, miten sen käyttöliittymä toimii ja miten on mahdollista luoda maksuton verkkosivusto yrityksellesi.

Koulutus auttaa sinua kasvattamaan yrityksesi näkyvyyttä ilmaiseksi ja on ehdottomasti yksi tärkeimpiä työkaluja yrityksesi näkyvyyden ja löydettävyyden parantamiseen.

Koulutus toteutetaan yhteistyössä Googlen kanssa osana Grow with Google -ohjelmaa. Kouluttaja ilmoitetaan myöhemmin.

Koulutus on maksuton.
Ilmoittautuminen 13.01 mennessä: https://register.gotowebinar.com/register/312459617546396429