Hakukoneoptimoinnin perusteet -webinaari

Aika: 28.01.2020 klo 9:30-10:45

Hakukoneoptimointi (Search Engine Optimization, SEO) eli oman verkkosivuston tai -kaupan verkkonäkyvyyden vahvistaminen on taito, joka jokaisen verkossa toimivan yrityksen ja yrittäjän tulisi hallita. Hakukonenäkyvyyden parantaminen tarkoittaa usein myös kustannussäästöä, kun sivustolle saadaan ohjattua käyttäjiä ilman suoria mainonnan kustannuksia.

Koulutus käsittelee mm. seuraavia aiheita:

Miten hakukoneet toimivat
Mitä on SEO
Mistä osa-alueista SEO koostuu
Mitkä osa-alueet vaikuttavat sivuston korkeaan sijoitukseen hakukonetuloksissa
Mitä trendejä ja tärkeitä asioita sinun tulisi ottaa huomioon

Koulutus sopii yrittäjille, jotka haluavat paremmin ymmärtää hakukoneoptimoinnin merkityksen sekä oppia käytännönläheisiä taitoja ja tapoja, joilla vaikuttaa oman yrityksensä hakukonetuloksiin.

Koulutus toteutetaan yhteistyössä Googlen kanssa osana Grow with Google -ohjelmaa. Kouluttaja ilmoitetaan myöhemmin.

Koulutus on maksuton.
Ilmoittautuminen 27.01 mennessä: https://register.gotowebinar.com/register/8992108860831310093