Sähköpostimarkkinointi: Miten viestit tehokkaasti kontakteillesi sähköpostilla? -webinaari

Aika: 18.02.2020 klo 9:30-10:45

Sähköpostimarkkinointi on kustannustehokas keino tavoittaa asiakas, kunhan sitä käytetään tarkoituksenmukaisesti eikä markkinointikanavaa tukita liiallisella määrällä viestejä. Koulutuksessa saat tarkkoja ohjeita oman yrityksesi sähköpostiviestinnän suunnitteluun ja opit välttämään sudenkuopat sähköpostimarkkinoinnissasi.

Koulutuksen aikana käymme läpi kaksi toimivaa tapaa lähettää sähköpostiviestejä; markkinointiviestinnän ja palveluviestinnän periaatteet. Lisäksi kuulet, kenelle sinun on mahdollista lähettää sähköpostimarkkinointia. Opit periaatteet sähköpostiviestin oikeanlaisesta jäsentelystä ja saat vinkkejä mobiiliystävälliseen asetteluun. Saat myös neuvoja datan hyödyntämisestä sähköpostimarkkinoinnin automatisointiin ja viestin oikea-aikaisuuden määrittämiseen.

Suosittelemme koulutusta kaikille yrittäjille, ovat he sitten aloittaneet jo sähköpostimarkkinoinnin tai eivät. Koulutuksen jälkeen sinulla on digityökalupakissasi edullinen ja tehokas keino tavoittaa asiakkaita markkinointi- tai palveluaiheisella viestinnällä.

Koulutus toteutetaan yhteistyössä Googlen kanssa osana Grow with Google -ohjelmaa. Kouluttaja ilmoitetaan myöhemmin.

Koulutus on maksuton.
Ilmoittautuminen 17.02 mennessä: https://register.gotowebinar.com/register/4478686196602138637