Sosiaalisen median perusteet -webinaari

Aika: 03.03.2020 klo 9:30-10:45

Valitse yrityksellesi sopivat kanavat ja suunnittele sisältökalenteri! Tämä koulutus auttaa sinua ymmärtämään eroavaisuudet eri sosiaalisen median kanavien välillä ja kuinka tärkeää on viestiä oikealla tavalla oikeassa kanavassa.

Koulutus alkaa tutustumisella suosituimpiin sosiaalisen median kanaviin kuten Facebookiin, Instagramiin, LinkedIniin ja YouTubeen. Opit samalla, miten valita juuri sinun yrityksellesi oikeat sosiaalisen median kanavat, joissa näkyä. Tämän lisäksi saat ohjeet omaan sosiaalisen median sisältökalenterin tekoon, jonka avulla. Jos oma suunnitelma ja tekeminen on vielä hakusessa, tämä valmennus auttaa sinut varmasti alkuun.  Kuulet myös neuvoja siihen, miten vastaat erilaisiin viesteihin sosiaalisessa mediassa, ovat ne sitten kielteisiä tai myönteisiä. Lopuksi kuulet vielä, millä eri tavoilla ja työkaluilla voit seurata, mitata ja analysoida yrityksesi toimintaa sosiaalisessa mediassa.

Koulutus sopii erityisesti yrittäjille, jotka haluavat ymmärtää paremmin sosiaalisen median merkityksen omalle liiketoiminnalle sekä aloittaa sen hyödyntämisen osana digitaalista markkinointiaan.

Koulutus toteutetaan yhteistyössä Googlen kanssa osana Grow with Google -ohjelmaa. Kouluttaja ilmoitetaan myöhemmin.

Koulutus on maksuton.
Ilmoittautuminen 02.03 mennessä: https://register.gotowebinar.com/register/2912452773622674699