Tehosta markkinointiasi maksetuilla digitaalisilla kanavilla -webinaari

Aika: 09.04.2020 klo 9:30-10:45

Kun haluat tavoittaa asiakkaan, tulee sinun mainostaa myös verkossa. Tässä koulutuksessa opit tuntemaan eri vaihtoehdot verkkomainontaan palvelupolun eri vaiheissa eri kampanjatyypeillä. Saat neuvoja siihen, miten voit yhdistää markkinointistrategiaasi erilaisia maksetun mainonnan kanavia parantaaksesi yrityksesi näkyvyyttä ja tuloksia.

Opit koulutuksen aikana, miten saat parhaan tuloksen yrityksellesi eri kampanjatyypeillä, kuten bannereilla, videomainonnalla, hakukonemarkkinoinnilla, suosittelumarkkinoinnilla ja vaikuttajamarkkinoinnilla. Koulutuksen päätteeksi käymme vielä läpi, miten arvioit kampanjoittesi onnistumista muillakin tavoin, kuin myynnin arvolla.

Koulutus sopii kaikille yrittäjille, jotka haluavat kasvattaa digitaalista näkyvyyttään maksetulla digitaalisella verkkomainonnalla.

Koulutus toteutetaan yhteistyössä Googlen kanssa osana Grow with Google -ohjelmaa. Kouluttaja ilmoitetaan myöhemmin.

Koulutus on maksuton.
Ilmoittautuminen 08.04 mennessä: https://register.gotowebinar.com/register/4094129805835426572