FRANCHISING - Mitä se on?

Aika: Ma 30.03.2020 klo 12.00-14.00
Paikka: Agoran auditorio 1, Mattilanniemi, Jyväskylän yliopisto

FRANCHISING - mitä se on?
Voisiko se olla juuri sinun juttusi?

Yksinkertainen juttu monimutkaisesti selitettynä:
"Franchising on kahden itsenäisen yrityksen, franchisingantajan ja franchisingottajan (joita yleensä useita) välistä, sopimukseen pohjautuvaa pitkäaikaista yhteistyötä, jossa franchisingantaja luovuttaa franchisingottajalle oikeuden käyttää tietyllä alueella sovittua maksua vastaan kehittämäänsä tavaramerkkiä, liikemerkkiä, valmistus-, markkinointi- ja palvelumenetelmää eli koko yrityksen liiketoimintamallia (= konseptia) jatkuvalla tuella suunnittelemansa ja valvomansa toimintaohjeen mukaisesti."

Joten tule kuulemaan sama selkokielellä Keski-Suomen Uusyrityskeskuksen järjestämään tilaisuuteen Agoran Martti Ahtisaari -saliin maanantaina 30.03 klo 12-14.
Tilaisuudessa franchisingia esitellään Suomen Franchising-Yhdistyksen, Franchise-ketjujen ja Franchise-yrittäjien näkökulmasta.

Tilaisuus toteutetaan yhteistyössä Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulun kanssa ja mukana menossa ovat myös JAMK ja Gradia.
Tilaisuus on maksuton ja kaikille avoin!